Întrebări

Cum să mă înregistrez?

Pentru a putea cumpăra în Remix.ro este nevoie să înregistrați profil al dvs.

Înregistrarea este rapidă și ușuară – singurele date care trebuie completate sunt: nume, adresă de email valabilă și sex. Înregistrarea se face prin linkul Înregistrare  – în partea de sus a primei pagini a site-ului. 

Profilul creat Vă va da  posibilitatea să plasați comenzi și să urmăriți starea lor.

Înregistrarea profilului, de asemenea, Vă oferă posibilitatea să primiți buletinul nostru electronic și să înțelegeți primi despre reduceri atractive și oferte speciale.

Pentru detalii: http://www.remix.ro/page/terms-and-conditions și http://www.remix.ro/page/howtobuy. 


Pot comanda telefonic?

Pentru confortul și siguranța Dumneavoastră, toate comenzile pe REMIX se efectuează personal de către utilizatori online. Pentru întrebări sau ajutor, suntem la dispoziția Dvs. Mai jos găsiți datele de contact.

De ce nu pot să termin completarea adresei mele?

La introducerea localității nu scrieți “oraș/comună”, ci începeți direct  să scrieți numele localității. Se va ivi meniu cu mai multe opțiuni din care trebuie să alegeți localitatea dorită. În cazul în care, mai aveți dificultăți la completarea adresei, avem rugămintea să ne contactați la telefonul clientului sau prin email.

Cum să fac comandă?

1.  După ce v-ați înregistrat/ intrat în profilul Dvs., adăugați produsele alesele de Dvs. și mergeți în Coșul cu aproduse deja adăugate, apăsați butonul „Comand“.

2.La pasul 1 „Adresă“, alegeți modalitatea de livrare, completați adresa și alte date (dacă intrați pentru prima dată) și apăsați butonul “Înainte”.

3. La pasul 2 „Modalitatea de plată“, puteți alege amânarea prelucrării acestei comenzii (amânarea prelucrării se face în scopul cumulării comenzilor Dvs. în perioada de câteva zile și astfel să plătiți o singură taxă de curier), alegeți modalitate de plată și dacă doriți amânarea comenzi și după dați click butonului „Înainte“. Vizualizați informația despre comandă și apăsați butonul “Comand”. Dacă ați ales modalitate de plată prin card bancar sau PayPal, veți fi redirecționați către sistemul de securitate Borika, unde veți efectua plata. Dacă ați ales modalitate de plată la livrare, prin apăsarea butonului „Comand“ procesul este terminat.  

Veți primi un mail de confirmare a comenzii, cu numărul ei. Puteți vizualiza numărul comenzii și în Profil>Comenzi.

   

Voi primi confirmare pentru comanda mea?

Da, imediat după ce apăsați pe butonul „Comand“, în mod automat, vă va fi trimis email pentru confirmarea plasării comenzii, care conține si numărul ei. Puteți vedea numărul comenzii dvs. și în Profil>Comenzi.


Ce este cumularea și amânarea comenzilor?

Aveți posibilitatea să amânați prelucrarea comenzilor dvs. cu 6 ore, 1 sau 3 zile în caz de modalitate de plată aleasă ramburs/ în numerar. În cazul alegerii ca modalitate de plată prin Portofel virtual, PayPal sau card bancar, puteți amâna prelucrarea comenzii dvs. până la 14 zile. Comoditatea constă în faptul că, la sfârșitul acestei perioade, puteți cumula toate comenzile dvs. și să plătiți, numai o taxă de curier pentru toate.

Sistemul de funcționare a site-ului permite amânarea și unirea comenzilor, plătite în numerar, până la 72 ore (3 zile), după generarea primei comenzi. Orice comandă generată în afara acestui termen va începe cu o nouă amânare și unire ulterioară. 

Aveți posibilitatea să uniți, numai comenzi care au aceiași modalitate de plată.

Important: Unirea și amânarea comenzilor poate fi efectuată, numai de către Dvs., în Coș (la pasul 3), alegând opțiunea pentru cumularea lor și nu este posibil a fi efectuată prin solicitare telefonică sau prin email.




Cum pot amâna și cumula comenzi?

Pentru confortul D-stră comenzile se vor cumula, chiar și fără a solicita în mod explicit în cazul în care îndeplinesc următoarele trei condiții: (1) să aibă aceeași modalitate de plată; (2) să fie neprelucrată și (3) au aceeași adresă de livrare.

Iată ce trebuie să faceți, pentru a amâna cu succes fiecare comandă ulterioară:

1. Să presupunem că aveți deja o comandă plasată cu amânare a expedierii cu 3 zile .

2. La fiecare ulterioară comandă la pasul 3 “Plata” este obligatoriu să selectați DA, acolo unde este întrebarea „ Doresc expediere amânată, pentru a uni comenzi“!

3. Este important anterior să fi ales aceiași modalitate de plată cu comanda precedentă! În caz contrar nu se vor uni! Dacă vă reîntoarceți de mai multe ori la modalitate de plată, este obligatoriu, la sfârșit, să selectați din nou DA, pentru dorința de amânare.  

4. La fiecare ulterioară comandă, selectați manual DA,  pentru a uni.






Pot să comand cu altă culoare?

Nu, produsele noastre, în cele mai multe cazuri, sunt exemplare (bucăți) unice. 


Care este mărimea mea?

Descrierea fiecărui produs conține informație despre mărimea lui conform etichetei și despre mărimea la care corespunde realmente produsul, conform dimensiunilor sale.

Pentru a determina exact mărimea Dvs., recomandăm să vizualizați tabelurile cu dimensiuni, pe care le puteți vedea făcând click pe linkul Dimensiunile noastre, care se află în partea dreaptă la vizualizarea detaliată a fiecărui produs. 


Exisă și alte mărimi din acest model?

Produsele pe care le comercializăm sunt second-hand, datorită acestui fapt, în cele mai multe cazuri sunt exemplare unice. Nu este posibilă livrare nouă din anumit model (produs), nici înlocuirea cu altă mărime sau culoare. În cazul în care, nu sunteți mulțumiți de produsul achiziționat, îl puteți restitui prin modalitatea descrisă în Condițiile de utilizare ale site-ului.


Există un maxim de articole pe care le pot cumpăra?

Nu, singura limită este că puteți rezerva până la 5 produse în coșul dvs. În caz de rezervare, produsele se păstrează pentru dvs. pentru o perioadă de 30 de minute și în acest termen niciun alt utilizator nu le poate cumpăra. În afară de aceste 5 produse rezervate, însă puteți adăuga, adițional, în Coșul dvs. cantitate nelimitată de produse.   

Pot să modific sau refuz comanda mea?

Înainte să apăsați pe butonul „Comand“, aveți posibilitatea să Vă întoarceți înapoi la pașii din Coș și să faceți modificări (să eliminați produse, să schimbați adresa pentru livrare, să amânați prelucrarea etc.).

Apăsând pe butonul „Comand“ Dvs. confirmați comanda plasată și nu mai aveți posibilitate  de a o modifica în nici un fel.

Dacă doriți să refuzați comandă este necesar să ne contactați la tel. +40 31 229 4618 sau la email: online@remix.ro, însă numai dacă comanda este în stare „neprelucrată“ în profilul dvs. Dacă starea comenzii este alta, înseamnă că produsul este deja expediat către Dvs. În acest caz, după primirea lui, îl puteți returna suportând cheltuielile privind serviciul de curierat.


Cum pot plăti produsele comandate?

Puteți plăti produsele comandate prin mai multe modalități:

1) la primirea lor – curierului la livrare;

2) cu carduri de credit sau debit MasterCard, Maestro, VISA;

3) Prin cont (account) PayPal al Dvs. 




Am beneficiat de reducere promoțională la cumpărare. Ce se întâmplă cu ea, dacă returnez produsele?

În caz de returnare/reclamație de produs din comandă plătită cu reducere, reducerea va fi repartizată proporțional între produsele din comandă și redusă, înainte de rambursarea sumelor către Dvs.


Pot să urmăresc comanda mea?

Da. În Profil>Comenzi puteți urmării starea comenzilor plasate, precum și să dispuneți de informație detaliată cu privire la toate comenzile dvs., efectuate până în momentul de față.

Informație despre starea comenzilor:

Neprelucrată – orice comandă nouă.

Prelucrată și/sau Expediată – expediată către curier. Nu poate fi unită cu altă comandă, dacă deja are acest status.

Când devine “Expediată”, în partea de jos a monitorului puteți vedea numărul de AWB. Cu acest număr de AWB puteți urmări comanda în sistemul FAN Courier.

Livrată – orice comandă livrată clientului.

Descompletată – în caz de refuz al comenzii.



Cum și când va fi livrată comanda mea?

Livrările se efectuează de către societatea de curierat Fan courier și pe seama clientului.

Livrările se efectuează până la adresa Dvs. sau la sediu preferat de către dvs., al societății  de curierat  Fan courier. Dacă doriți coletul să fie livrat la sediu al  Fan courier, trebuie să-l menționați în adresa de livrare.

Livrarea se efectueaza în termen de 3(trei) - 5(cinci) zile lucrătoare, de la data procesarii de către Remix.ro a comenzii Dumneavoastă. Comenzi plasate după ora 16, precum și sâmbătă, duminică sau în zile oficiale nelucrătoare, se prelucrează în următoarea zi lucrătoare.

Pentru detalii: http://www.remix.ro/page/terms-and-conditions și http://www.remix.ro/page/howtobuy.


Cât costă livrarea?

Prețul livrării se plătește de către client.

Prețul livrării este 13,50 RON.



Există opțiune de vizualizare a articolelor la livrare, înainte de plată?

Nu, nu există astfel de posibilitate. Dacă marfa cumpărată nu Vă place, o puteți returna în termen de 14 zile de la data primirii ei.

Cum pot să returnez produsul cumpărat?

Produsul cumpărat poate fi returnat în termen de 14 zile de la data primirii acestuia.

Este necesar să faceți următorii pași:

- Intrați în profilul Dvs., secțiunea Retur și alegeți din produsele în termen de retur  acelea pe care doriți să le returnați. Se poate, ca articolele să fie din comenzi diferite.

-  Urmăriți pașii în secțiunea Retur și finalizați returul. În acest fel, în mod automat se solicită curierul, care să preia produsele selectate. Prețul serviciului de curierat este 13,50 RON și este același, pentru orice localitate din România. Nu este rezonabil să fie returnat produs a cărui valoare este mai mică decât taxa de livrare. Prețul se poate vizualiza la pasul 2 al returului.

-  La următorul pas alegeți modalitatea de restituire a banilor – în Portofelul Virtual sau IBAN (prin transfer bancar). În cazul, în care alegeți prin IBAN (prin transfer bancar) este necesar să introduceți (doar o singură dată) următoarele date: numele complet al titularului contului, IBAN, adresa titularului, adresa băncii.

-  La același pas alegeți adresa de la care curierul va prelua returul. Prin apăsarea butonului “Creează”, ați finalizat cu success procesul returului și ați solicitat în mod automat curierul. Informații cu privire la solicitare veți vedea în Profil>Retur>Returnate.

-  Să transmiteți produsul/ele curier-ului. SOCIETATEA urmează să primească produsul cu eticheta sa originală cu EAN, care este lipit pe cutie, cu factură, bon (dacă este cazul) și fără indicii că produsul a fost folosit de către client, fără să fie deteriorate sau tratată în careva modalitate. Vă recomandăm să returnați produsul-ele în cutiile în care le-ați primit, în scop de a preântâmpina pierderea sau deteriorarea acestora de către curieri. 

- Curierul va fi solicitat de către REMIX. Astfel curierul va veni la adresa Dvs și va ridica coletul/ele.

- ATENȚIE!!! Vă rugăm să păstrați nr AWB a coletului și nr Chitanței pe care o primiți de la curier în momentul trensmiterii coletului de retur.

-  Informații cu privire la retururi și reclamații puteți solicita pe return@remix.ro sau la 031 229 4618.

Pentru detalii:http://www.remix.ro/page/terms-and-conditions și http://www.remix.ro/page/howtobuy .



 


Ce este "Portofoliul virtual"?

 

"Portofoliul virtual" este contul dvs. personal la REMIX.RO, în care puteți imediat să primiți banii dvs. aferenți unei reclamații prelucrate, precum și bonusuri promoționale. Aveți acces la el în Profilul dvs. Puteți folosi sumele de bani disponibile la cumpărături ulterioare. 

Portofoliul virtual Vă oferă posibilitatea să cumpărați mai rapid și ușor!

 

 

Cine plătește cheltuielile serviciului de curierat în caz de returnare a produsului?

 

Cheltuielile aferente serviciului de curierat, în caz de returnare de produs sunt pe seama clientului. În cazul livrării de produse greșite sau defectate, cheltuielile aferente returnări lor se suportă de către Remix.ro. În cel din urmă caz, noi comandăm curier pe contul nostru.   

Vedeți mai mult la: http://www.remix.ro/page/terms-and-conditions și http://www.remix.ro/page/howtobuy.

 

 

De ce produsul a dispărut din favorite?

Dacă produsul a fost cumpărat de către un alt utilizator, atunci produsul dat va dispărea din favorite. Dacă întâmplător acest utilizator îl va întoarce, din nou o să-l vedeți în favorite.

Punerea unui produs în favorite nu înseamnă rezervarea acestuia, ci vă oferă posibilitatea să-l găsiți mai ușor printe toate produsele pentru a-l comanda. Adăugarea unui produs în favorite de asemenea vă oferă posibilitatea de a urmări prețurile lor, ce se reduc zilnic. 


Condițiile generale sau actualizat. Utilizând remix.ro sunteți de acord.

x